Data z nádrže

Stávající hladinový plovák vozidla není vhodný pro přesné měření a je pouze informativní. Pro přesné měření tankování, spotřeby a úbytku paliva v nádrži vyrábíme sondu, která svojí koncepcí vychází ze sondy montované do vozidel v prvovýrobě.

Nádrž

Konstrukčně jsme provedli modifikaci tak, aby přesnost měření byla větší a odpovídala rozlišení datové zprávy na CAN sběrnici. I při současném míchání různých paliv (nafta, bionafta) poskytuje dlouhodobou stálost a jednoznačný výsledek měření. Naše měřící sonda je bezúdržbová a mechanicky velmi odolná. Technické informace zde.

V následujících ukázkách je vidět, jakou přesnost dosahuje naše externí hladinová sonda IBR v porovnání se stávající sondou ve vozidle.

Palivo z CAN sběrnice
Palivo z CAN sběrnice
Palivo podle sond IBR
Palivo podle sond IBR
Plná nádrž z CAN sběrnice
Plná nádrž z CAN sběrnice
Plná nádrž podle sond IBR
Plná nádrž podle sond IBR

Proč použít přesnou externí nádržovou sondu IBR

  • přesný přehled o stavu paliva v nádrži
  • absolutní kontrola tankování
  • hlídání poklesu paliva (krádež)

Proč nepoužít údaje ze stávající sondy

  • přehled o množství paliva v nádrži je jen orientační
  • není možné vyhodnotit tankování proti dokladu
  • u odstaveného vozidla je nádrž mimo kontrolu

Většina vozidel má na CAN sběrnici informaci o spotřebě paliva. Tuto hodnotu poskytuje řídící jednotka motoru nezávisle na stavu paliva v nádrži. Ne vždy se opravdu spotřebuje veškeré natankované palivo vlastním vozidlem. Často dochází i k tomu, že se palivo původně určené a dokladované ke konkrétnímu vozidlu dostane do nádrže vozidla zcela jiného!

Je tedy potřeba si vyhodnotit, nakolik je důležitá instalace naší externí nádržové sondy.

Veliká přednost zařízení je v přehledu toho, kde se vozidlo nachází. Na tomto základě, dokážeme informovat zákazníka o zásilce.

J.Knot - Agir s.r.o.