Stávající hladinový plovák vozidla není vhodný pro přesné měření a je pouze informativní. Pro přesné měření tankování, spotřeby a úbytku paliva v nádrži vyrábíme sondu, která svojí koncepcí vychází ze sondy montované do vozidel v prvovýrobě.
Konstrukčně jsme provedli modifikaci tak, aby přesnost měření byla větší a odpovídala rozlišení datové zprávy na CAN sběrnici. I při současném míchání různých paliv (nafta, bionafta) poskytuje dlouhodobou stálost a jednoznačný výsledek měření. Naše měřící sonda je bezúdržbová a mechanicky velmi odolná. Technické informace zde.
V následujících ukázkách je vidět, jakou přesnost dosahuje naše externí hladinová sonda IBR v porovnání se stávající sondou ve vozidle.
Komplet | Spotřeba | AETR | Pozice | |
---|---|---|---|---|
Alarm při poklesu hladiny u odstaveného vozidla * | ✓ | ✓ | ||
Množství natankovaného paliva (+/- 2% podle tvaru nádrže) * | ✓ | ✓ | ||
Měřená spotřeba ze skutečného stavu paliva v nádrži * | ✓ | ✓ |
* V případě externí nádržové sondy IBR
Hledali jsme firmu, která nabízí komplexní služby za příznivé ceny. Od původního dodavatele jsme k InfoLogic s.r.o. přešli především z důvodu rychlého a flexibilního řešení našich potřeb v oblasti sledování spotřeb vozidel a jejich pohybu dle určených tras.