Stávající hladinový plovák vozidla není vhodný pro přesné měření a je pouze informativní. Pro přesné měření tankování, spotřeby a úbytku paliva v nádrži vyrábíme sondu, která svojí koncepcí vychází ze sondy montované do vozidel v prvovýrobě.
Konstrukčně jsme provedli modifikaci tak, aby přesnost měření byla větší a odpovídala rozlišení datové zprávy na CAN sběrnici. I při současném míchání různých paliv (nafta, bionafta) poskytuje dlouhodobou stálost a jednoznačný výsledek měření. Naše měřící sonda je bezúdržbová a mechanicky velmi odolná. Technické informace zde.
V následujících ukázkách je vidět, jakou přesnost dosahuje naše externí hladinová sonda IBR v porovnání se stávající sondou ve vozidle.
Většina vozidel má na CAN sběrnici informaci o spotřebě paliva. Tuto hodnotu poskytuje řídící jednotka motoru nezávisle na stavu paliva v nádrži. Ne vždy se opravdu spotřebuje veškeré natankované palivo vlastním vozidlem. Často dochází i k tomu, že se palivo původně určené a dokladované ke konkrétnímu vozidlu dostane do nádrže vozidla zcela jiného!
Je tedy potřeba si vyhodnotit, nakolik je důležitá instalace naší externí nádržové sondy.
Chtěl bych vám pochválit systém PHM a GPS. Systém polohy GPS v reálném času nám několikrát ušetřil dohady se zákazníky o naloženém materiálu. Tento Vámi dodaný systém je jednak pružný a šitý na naše potřeby. Na rozdíl od systémů výrobců strojů a aut to hlásí i krádeže a to hned když k tomu dojde. Další předností je možnost individuálních reportů. V neposlední řadě bych vyzdvihl podporu a to jak servisu IT s odhalením anomálii ve stroji tak servisního technika kdy i špatná nafta v nádrži která způsobila poruchu systému byla technikem vyměněna a stroj zprovozněn.