Orientační ceník

Rádi vám zpracujeme kalkulaci na základě vaší poptávky.

Odpovědi na často pokládané otázky:

Proč je externí sonda v nádrži

  • stávající měření hladiny v nádrži instalované při výrobě vozidla je pouze orientační
  • externí sonda je přesná a poskytuje informaci o skutečně spotřebovaném/natankovaném palivu
  • trvale aktuální (24/7) on-line přehled o stavu paliva i při vypnutém zapalování
  • měření spotřeby nezávislé na CAN sběrnici
  • automatické porovnání natankovaného množství s dokladem
  • ALARM na mobilní telefon v případě odčerpání paliva

Proč je GPS jednotka ve vozidle

  • vždy aktuální on-line pozice na mapě
  • automatická tvorba knihy jízd
  • přehledný přístup k zobrazení historie pohybu na mapovém podkladu
  • záznam provozních událostí (tankovaní, odčerpání paliva, práce nástavby...) je doplněný pozicí kde k události došlo
  • přejezdy hranic a doba pobytu pro snadný výpočet cestovních náhrad

Proč data z CAN sběrnice

  • CAN sběrnice poskytuje mnoho důležitých informací nejen pro komunikaci jednotlivých zařízení vozidla mezi sebou, ale i směrem k uživateli vozidla nebo servisu
  • přenesená data na server (např. zatížení motoru, poloha pedálů, otáčky, zatížení náprav a pod.) se využívají k vyhodnocení jízdního stylu
  • napětí na baterii, délka servisního intervalu, teplota motoru a další doplňují informace o technickém stavu vozidla

Proč data z tachografu

  • jednoznačná identifikace řidiče jménem
  • dispečer má on-line informaci o aktuálním stavu pracovní doby řidiče (AETR) kterou může ihned využít k dispozici vozidla na další nakládku/vykládku

Vzhledem k aktuální informaci o stavu paliva může lépe naplánovat trasu s ohledem na případné nutné tankování a nezatěžuje řidiče

Proč další informace z vozidla

  • jednoznačná identifikace řidiče čipem pokud nemá vozidlo tachograf (pracovní doba)
  • v případě zápůjčky vozidla rozlišení jízdy na služební/soukromá
  • práce přídavného zařízení (hydr. ruka, vývěva, sklápěčka...)
  • hlídání otevření nákladového prostoru
  • sledování vytížení sedadel (taxi, autobus), zapnutí výstražného majáku
  • přenos teplotních režimů chladícího návěsu a další

Tato služba nám přinesla podrobný a spolehlivý přehled o provozu, výkonu a pohybu našeho vozu.

Vlastimil Pytlík s.r.o.