Stávající hladinový plovák vozidla není vhodný pro přesné měření a je pouze informativní. Pro přesné měření tankování, spotřeby a úbytku paliva v nádrži vyrábíme sondu, která svojí koncepcí vychází ze sondy montované do vozidel v prvovýrobě.
Údaje z GPS se automaticky přiřazují i k různým provozním událostem jako je např. tankování, úbytek, překročené otáčky, rychlost. Vozidla se na mapě ukazují i s detailem stavu paliva v nádrži a odhadovanou dojezdovou vzdáleností.
Jednotka instalovaná ve vozidle zaznamenává a ukládá údaje získané z CAN sběrnice a dalších dodatečně instalovaných senzorů. Provozní záznam není možné ze strany uživatele jakkoliv ovlivnit.
Většina vozidel je již z výroby vybavena celou řadou elektronických řídících systémů které se svým okolím komunikují prostřednictvim sériového komunikačního protokolu CAN (Controller Area Network).
Dispečer má trvalý aktuální přehled o jízdní době každého řidiče. Není nutné žádat řidiče, aby zastavil a údaj sdělil telefonem. Průběžně dochází i k ukládání dat s přehledem o všech činnostech za libovolné období.
Vozidlovou jednotku je možné doplnit o celou řadu příslušenství. Zkušenosti z instalací a ukazují, že je u zákazníků zájem přenášet z vozidla i další informace. Může to být například požadavek identifikace řidičů a spolujezdců, nebo rozlišení soukromá/služební jízda.
Tato služba nám přinesla podrobný a spolehlivý přehled o provozu, výkonu a pohybu našeho vozu.